2009. április 24., péntek

Acer ginnala bonsai légbujtás után 2009

Sikeres volt a tavalyi lébujtásos módszer, így már két pre bonsai-t nyertem egyből.
A felső részt újra még két helyen fogom légbujtással szétválasztani, de ez évben még nem biztos, hogy nekifogok, mert a gyökérzete még nem elég erős hozzá.





Az alsó részt tavasszal átültettem a nagy vödörből egy kisebb faládába és alaposan visszametszettem a gyökereit. Izgultam, hogy kihajt-e, mert nem látszódtak rajta rügyek a tavasz elején, de egyszer csak rengeteg rügy jelent meg a törzsön minden oldalon, és szépen kihajtott:

Már egy pár rügyet és oldalágat el is távolítottam, amire nem lesz szükségem.
A felső vágáslapot csak jövő tavasszal fogom az legfelső ágig visszavágni, ha meg lesz, hogy melyik ág fogja átvenni a vezérhajtás szerepét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése