2010. február 5., péntek

Prebonsai: kecskerágó (euonymus)

http://jonabonsai.blogspot.com/2010/02/van-tanacsotok.html

Erre a blogbejegyzésre válaszul tettem be ezt a képet, hogy miről is beszélek.
Piros karikákkal jelöltem, hogy hol vannak alvó rügyek, amik jó eséllyel ki is hajtanak.
Jól látszik a törzs magasságából, hogy én sem voltam annó elég bátor, hogy lejjebb vágjam el, és így már nehéz arányos bonsai-t faragni belőle, lehet , hogy én is újragondolom a terveimet, és tavasszal visszavágom lejjebb, ezzel viszont sajnos veszítek 2-3 évet megint.

Remélem tudtam segíteni, és itt a kép:



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy felraktad. Mondhatom, ez is szép darab! Igen különleges a két törzs eredése.
    Megnéztem, az enyémen is vannak ilyen alvó rügyek, úgyhogy remélhetőleg jól ki fok majd hajtani. Okulva a példádon, majd jóval bátrabb leszek:)

    VálaszTörlés